Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

borttappad motivation

Av montani - 17 juli 2011 21:48


Idag saknades motivationen för att ge sig ut och springa. Ofta, nästan alltid, brukar jag överkomma den känslan och ge mig ut.

Fast idag kunde jag inte ta befälet över mig själv.


Imorgon är det en ny vecka och nya tag. Semestern börjar visst. Visst är det skönt att kunna vakna upp av sig själv och ta det lugnt.

Just nu trivs jag så himla bra på mitt jobb. Det hade inte spelat mig någon större roll för mig att gå till jobbet imorgon. Finns dock inte så mycket att göra förrän augusti börjar och då är jag ju tillbaka.



    

 
 
MEREI

MEREI

18 juli 2011 21:45

- Oj jag kände inte igen dig! Du var snäll! Haha nej men jag vet hur det är så du behöver inte berätta ;)! Och du vet redan vad jag tycker om calciopoli så jag behöver inte säga så mycket där heller! Men Roma kommer i alla fall vara bättre den här säsongen och det lovar jag! Se upp interisti! Haha! Hoppas du haft en bra helg! Kram vännen!

http://dajeroma.blogg.se

 
Emilia

Emilia

20 juli 2011 14:24

Ibland lyser motivationen med sin frånvaro men ibland har den sin anledning att göra det har jag fått lära mig... Fast många gånger gäller det bara att ta sig över seg gränsen. :)

http://iadoremytemple.blogspot.com

 
MEREI

MEREI

21 juli 2011 13:34

- Roma har bara spelat en vänskapsmatch och den vann dem med 10-0 (Borriello gjorde hattrick!)! Nä har tyvärr ingen förklaring - det är ju spelare jag själv inte vill ta farväl av men vi får väl se hur det går.. Vad kul! Lycka till med allt! Kram!

http://dajeroma.blogg.se

 
pilla

pilla

21 juli 2011 14:36

sv: kul att höra fran dig! kondisen gar bra, men har "lätt överbelastning" sedan typ tva veckor tillbaka pa insidan av vaden typ 15 centimeter fran ankeln. Gör riktigt ont när jag springer i själva nedsättningen, men inte annars - har du nagot rehab tips tas det tacksamt emot! Men vilar jag tva dagar blir det bra igen. Önskar att jag kunde springa pa lite mer nu men far väl köra lungt nu i ett par veckor sa att inte hela hösten ryker i tränings/tävlingsväg. Körde med funbeats nya app för tidtagning och det var skoj sa när jag blir rik far det bli en klocka! Hur gar det själv med löpningen?

Haha, kokboken var nagon recepttävling förra sommaren. Skickade in salladsrecept, typ kyckling, sallad, nötter och västerbottenost

http://pernillabredolt.blogspot.com

 
Julia

Julia

21 juli 2011 21:05

Känner lite samma sak med motivationen. Hade en riktigt bra början på året med löpningen innan knän och benhinnor började strula. Det är ju pinsamt att löparformen var bättre i januari/februari än vad den är nu under sommaren!

Haha det är brist på folk nu under semesterperioden och vi har en stormarknad som skall stå färdig om några veckor, så då får tjänstemännen rycka ut och höja brunnarna innan bärlager läggs ut. :P

http://juliaelhag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av montani - 28 september 2011 10:56

  Har tröttnat på Bloggplatsen och beger mig vidare till en ny adress. Följ med till invisible world. En blogg som mest handlar om träning men lite annat finns också att läsa.    http://montanis.blogspot.com/ Hoppas ni alla följer med! ...

Av montani - 27 september 2011 15:48

  Får just reda på att domstolarna i Colombia har stängt från mitten av december till mitten av januari. Därför kommer inte Adoptionscentrum att skicka några familjer till landet efter mitten på november månad. Suck, pust och stön. Alla svordom...

Av montani - 27 september 2011 12:04

  Det ser inte ut att bli något samtal från Adoptionscentrum den här veckan heller om att vi blivit föräldrar. Den första känslan är uppgivenhet. Sedan ilska mot sig själv som låter sig luras att hoppas så in helvete varje vecka.   Det var så l...

Av montani - 26 september 2011 14:20

"Hur kan fullt friska människor tycka att det är en lovansvärd ambition att utsätta sig för lite förhöjd ansträngning mindre än två procent av tiden? För det landar på det – två procent – om man delar tre timmar med veckans samtliga 164" ...

Av montani - 22 september 2011 12:30

Den första planen var att springa Stockholm Halvmaraton den 17 september. Eftersom jag inte visste ifall vi skulle vara i Colombia vid den här tidpunkten valde jag att inte anmäla mig. Har skickat 2 – 3 mejl till arrangörerna för att höra ifa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Personbästa

Maraton

Stockholm maraton 2011

3.17.02

 

Halvmaraton

Stockholm halvmaraton 2010

1.30.28

 

10 km

Prinsens Minne 2011

37:52

 

Långsiktiga mål

Halvmaraton

1.25.00

 

10 km

Sub 38 - check

 

Prinsens Minne 20/8 - 2011

Kretsloppet Borås 17/9 - 2011

Mål 2011

Stockholm Maraton - check

3.30.00

Sthlm maraton 28/5 - 2011

3.17.02

 

Halvmaraton

1.28.00

 

10 km

Sub 39 - check

Lerumsloppet 30/4

38.36

 

Tävlingar/Resultat 2011

Vårtävling Skatås

Sträcka: 7.88 km

Tid: 30.38 min

Placering: 45

 

Lerumsloppet

Sträcka: 10 km

Tid: 38.36

Placering: 28

 

Stockholm Maraton

Sträcka: 42.195 m

Tid: 3.17.02

Placering: 1141

 

Falkenbergs Stadslopp

Sträcka: 10 km

Tid: 39:21

Plats: 76

 

Prinsens Minne

Sträcka: 10 km

Tid: 37:52

Plats: 9

 

Kretsloppet Borås

Sträcka: 10 km

Tid: 37:20

Plats: 37

bloggar jag läser

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards